PASTORETS DE LA SALLE CASSÀ
Un any més, i ja en van 48, els nois i noies de 4t d'ESO han representat els tradicionals Pastorets, concretament el dissabte 13 de desembre a les 8 del vespre i diumenge 14 a les 5 de la tarda. Durant el 1r Trimestre els nois i noies de 4t han estat preparant l’obra fent un gran esforç, amb l’ajuda inestimable dels mestres Miquel, Guim i Dharma, que s'han implicat adaptant el text, dirigint als actors i fins i tot intervenint a l’escenari representant alguns dels personatges de l’obra de Folch i Torres. Fins i tot el Personal d’Administració i Serveis hi ha participat breument, en una demostració del treball d’equip que representa aquesta adaptació. Els familiars, amics i membres de la comunitat educativa han pogut gaudir de dues representacions intenses i han pogut comprovar la feina feta durant les setmanes anteriors. A més, com ja és tradició, una representació dels actors i actrius van anar a la Residència Sant Josep per mostrar alguns dels quadres als avis, àvies i treballadors del centre.











