Exàmens Oficials d'Anglès

Un grup d’alumnes de l’escola va participar el dissabte 23 de maig als exàmens oficials de Cambridge per acreditar el nivell d’anglès. Concretament, un grup d’alumnes de 4t d’ESO, juntament amb un de 1r, van presentar-se al B2 First, més conegut per First Certificate in English. Tot i els nervis, els nois i noies van sortir satisfets de l’examen.  

D’altra banda, un grup d’alumnes de 2n d’ESO van presentar-se al B1 Preliminary (PET). Al igual que els altres companys i companyes, els nervis els van acompanyar abans d’entrar a l’aula, però també van sortir satisfets de la prova. Esperem que els resultats siguin satisfactoris!