Normativa dispositius mòbils

NORMATIVA PELS ALUMNES

L’ús dels dispositius electrònics està absolutament prohibit a l’interior dels vestuaris i les dutxes.

Està absolutament prohibit gravar en vídeo, en audio o fer fotografies de qualsevol persona dins del recinte de l’escola, sense el permís del professor.

Els alumnes han de mantenir el mòbil apagat o en mode avió i sense funció de vibració durant la jornada escolar.

No es poden rebre o enviar trucades/missatges a l’escola perquè des de consergeria ja es pot comunicar amb els pares.

El mòbil no pot estar visible.

L’escola integrarà els mòbils dintre de les activitats didàctiques durant la classe, permetent llavors fer-ne ús exclusiu per aquestes activitats.

A Secundària es podrà utilitzar el mòbil en sortides, excursions o viatge de final de curs.

SANCIONS

Si un alumne incompleix aquesta normativa, se li custodiarà el telèfon mòbil. Per retornar-li el mòbil caldrà una entrevista personal amb el tutor legal, en el qual se li explicarà la reglamentació i es demanarà la seva col·laboració perquè no es repeteixi el fet. Igualment es farà una reflexió i advertiment al propi alumne per part del tutor i/o l’Equip Directiu.

Quan es reculli el mòbil sempre estarà apagat.

Criteris d’avaluació i promoció

Ordinadors 1×1

1. Gestionar incidència amb Garantia Oficial Lenovo ESO:

 

Abans de notificar la incidència a garantia tenim de passar per l’informàtic de l’escola perquè ens verifiqui que realment ens pot entrar i no és un dany per mal ús.

Un cop informats del procediment, si entrem a la web del centre i anem a l’apartat “Guies de Família>Manuals Famílies” trobarem el manual amb els passos que hem de realitzar per registrar-nos al seu portal web i de com tenim de procedir per obrir i fer el seguiment de la incidència.

Un cop oberta la incidència, tindrem d’empaquetar l’ordinador amb la seva respectiva font d’alimentació dins una caixa (a poder ser la mateixa que ens van donar amb la seva compra) i deixar-la a Recepció de La Salle Cassà, ja que els transportistes vindran a buscar-la a l’escola per facilitar horaris a tothom.

 

RECORDEM:

  • PRIMER DE TOT PASSAR PER L'INFORMÀTIC PERQUÈ ENS FACI LA PRIMERA VALORACIÓ.
  • DEIXAR A SECRETARIA L'ORDINADOR EMPAQUETAT UN COP OBERTA LA INCIDÈNCIA.
  • TAMBÉ ENS OFEREIXEN REPARACIONS PER MAL ÚS (substitució de pantalla per trencament, font d’alimentació, substitució de teclat, etc..).
  • LA GARANTIA ÉS EFECTIVA FINS 2 ANYS DESPRÉS DE LA COMPRA DEL DISPOSITIU.

 

2. Antivirus i antispywares per protegir i netejar el vostre ordinador

AntiVirus gratuits*:

AntiSpywares gratuits:

 

 

  • A L'ORDINADOR NO PODEM TENIR INSTAL·LAT MÉS D'UN ANTIVIRUS (ja que ens pot donar problemes).
  • UN ANTIVIRUS DE PAGAMENT ACTUALITZA MÉS FREQÜENTMENT LA SEVA BASE DE DADES PELS COMBATRE ELS VIRUS QUE SURTEN DIÀRIAMENT, els gratuïts actualitzen les bases de dades menys freqüentment.
  • TENIM DE PROCURAR TENIR EL SISTEMA OPERATIU ACTUALITZAT per combatre els errors de seguretat i les millores de sistema.

 

3. Programes relacionats amb els dispositius dels alumnes

  1. I don’t want Windows 10  
  2. McFee Uninstall
  •  Elimina l’actualització automàtica de Windows 8 a Windows 10.
  • Desinstal·lar l’antivirus McFee.

 

4. Drivers relacionats amb els dispositius dels alumnes

TOSHIBA Satellite PRO NB10-A-124:

WINDOWS 8.1:

WINDOWS 10:

TOSHIBA Satellite NB10-A-12Q:

WINDOWS 8.1:

WINDOWS 10:

 

5. Recanvis ordinadors

  • PODEM POSAR QUE EL PAQUET ARRIBI A A L'ESCOLA.
  • L'ADREÇA LA TROBEM A L'APARTAT "CONTACTE" DEL MENÚ PRINCIPAL.

 

 

Pagament de sortides escolars

Les excursions es publicaran al web i s’avisaran amb 15 dies d’antel·lació (mínim) per part del centre.

A partir d’ara les excursions es cobraran directament per extracció bancària 7 dies abans de marxar.

Totes aquelles persones que no vulguin que se’ls faci directament l’extracció del compte caldrà que ho comuniquin a secretaria a principi de curs. Aquestes persones caldrà que vagin directament a secretaria a pagar amb targeta de crèdit o en efectiu 7 dies abans de l’excursió per tal que el seu fill/a hi pugui assistir.

Aquells casos puntuals en què la família ja sap que el seu fill/a no pot assistir a l’excursió o a última hora no pot assistir per malaltia o altres caldrà comunicar-ho a secretaria per tal que el cobrament no es porti a terme o que se’ls retornin els diners.

Manuals Families

Com descarregar els butlletins de notes i com veure les notes per assignatura

Com protegir-nos davant atacs de virus informàtics (ransomware)

2. Manuals en PDF:

 

2.1. Manual Incidències Garantia Oficial Lenovo (crear usuari i obrir incidència).