Comença el curs 26-27

Aquest dilluns 8 de setembre, La Salle Casà ha donat el tret de sortida al curs escolar 26-27. Un any més l’escola ha acollit a l’alumnat, de I3 a 4t d’ESO amb tota l’energia necessària per mantenir el compromís d’oferir una educació de qualitat, innovadora i centrada en la persona, amb innovació pedagògica però sense de perdre de vista el que sempre ha funcionat en el món de l’ensenyament, projectes engrescadors i espais de creixement personal que acompanyaran l’alumnat al llarg de l’any. 

A diferència d’altres anys, el primer dia de curs no es va poder celebrar cap acte de benvinguda, però va ser per un bon motiu. Durant l’estiu s’han estat fent treballs per millorar el pati gran. Com que els treballs encara no havien acabat, els nens i nenes van haver d’anar directament a les seves respectives aules per iniciar les activitats escolars. Com és habitual, els primers dies han tingut un component introductori i centrats en l’acollida i la convivència, en especial als curos d’inici d’etapa, I3, 1r de Primària i 1r d’ESO. Aquestes activitats d’acollida i convivència que tenen com a objectiu afavorir la cohesió de grup, reforçar vincles i crear un ambient positiu i motivador per afrontar els nous reptes.  

Amb tots aquests reptes al davant La Salle ha presentat també el lema d’aquest curs, «Construint un món més fraternal». Amb aquest lema s’intenta fer recordar que la necessitat de mirar els altres amb respecte, empatia i solidaritat, a reconèixer que tots i totes formem part d’una mateixa comunitat i que, amb les nostres accions quotidianes, podem ajudar a construir una societat més justa, acollidora i humana.