Ens visiten els avis i àvies de 2n d'ESO

El dimecres 17 de desembre un grup d’avis i àvies de 2n d’ESO van visitar l’escola i van poder gaudir de les activitats i reptes que van preparar els seus néts i netes en el marc de la Narrativa “Fes-me un like”. Aquesta iniciativa d’intercanvi generacional sorgeix d’un projecte que pretén reflexionar sobre l’oci i sobre com aquest ens configura com a persones. Partint d’aquesta idea, la proposta permet que els alumnes s’acostin a l’oci dels seus avis i a la inversa. Durant la trobada els avis i àvies van poder participar dels jocs i reptes elaborats en les diferents matèries i compartir espai escolar amb els seus néts i netes. Una iniciativa que de ben segur es repetirà en propers anys.