Preinscripcions

Quan s'ha de fer la preinscripció?

  • Educació Infantil (3-6 anys) i Educació Primària, del 4 al 18 de març
  • Educació Secundària Obligatòria, del 6 al 18 de març

Com s'ha de fer la preinscripció?

Tot el tràmit es fa per internet a https://preinscripcio.gencat.cat/

Quins documents haig  de fotografiar o escanejar?

Llibre de família (totes les pàgines) o altres documents relatius a la filiació.
DNI del pare o de la mare. Per davant i darrera (NIE o passaport si es tracta de persones estrangeres)
DNI de l'alumne. Per davant i darrera (només preinscripcions per 4t ESO).

Documentació

1
Thumb INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM.pdf

80.08 KB 2026-04-27 27 d'abril de 2026 2026-05-05 5 de maig de 2026
Thumb OFERTA-2026-2027.pdf

84.1 KB 2026-04-27 27 d'abril de 2026 2026-05-05 5 de maig de 2026
Thumb ALUMNES-ASSIGNATS-AL-CENTRE.pdf ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE.pdf

74.31 KB 2026-06-10 10 de juny de 2026 2026-06-10 10 de juny de 2026
Thumb INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM-1.pdf INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM (1).pdf

80.9 KB 2026-06-10 10 de juny de 2026 2026-05-05 5 de maig de 2026
Thumb LLISTA-DESPERA.pdf LLISTA D'ESPERA.pdf

76.32 KB 2026-06-10 10 de juny de 2026 2026-06-10 10 de juny de 2026

10

aab0304890

Com sabré si ho he fet tot bé?

Rebràs un resguard del departament d'Educació a l'email que hagis indicat a la preinscripció. Posteriorment des de l'escola també t'enviarem un email un cop ens arribi la preinscripció.